Bon a dia tots, després d’alguns comentaris que s’han fet al bloc de l’AMPA sobre els menus del menjador, la Patrícia de l’empresa VIPABUR vol manifestar el següent:

Hola, bon dia a tots i totes!!
M’agradaria fer un aclariment respecte els vostres comentaris:

· SONIA, tens raó, al mes de juny realitzarem l’abonament i us descomptarem 14 dies en comptes de 16 que en té el mes, ja que al maig també hauríem d’haver descomptat el dia 28 de lliure disposició.
Us preguem disculpes. De totes maneres també podeu pasar-vos pel despatx de l’AMPA de 9:00 a 10:00 hores i us fem l’abonament directament.

· MARTA, no me parece justo que afirmes tales cambios en los menús, puesto que no es del todo cierto. Cuando ha habido algún cambio ha sido por algún motivo en particular tal y como indicamos en la hoja de menú.
Por otro lado, los menús se elaboran en base a las pautas marcadas por el Departament de Salut de la Generalitat, por lo que son equilibrados en cuanto a variedad de alimentos, formas de cocción y raciones según edad. De todas formas nunca hemos puesto ningún impedimento en que repitan, siempre y cuando se coman su primer y segundo plato.

Os agradecemos vuestros comentarios, porque entendemos que lo hacéis con ánimo de que el servicio mejore, que es por lo que nosotras luchamos día a día, ya que nuestro principal objetivo durante este tiempo es el bienestar de vuestros hijos!

De todas formas, deciros que podéis hablar personalmente con nosotras de 9:00 a 10:00 h. en el despacho del AMPA para aclarar cualquier duda.

Gracias! Un saludo a todos!!

Des de l’AMPA aprofitem per recordar-vos que no es publicarà cap comentari que no tingui el mail correcte per tal de poder posar-nos en contacte amb la persona que es queixa, suggereix o planteja un comentari

• Posted May 9, 2012

Sonia

OK, si ja el feu el descompte el mes de juny cap problema. Merci.

• Posted June 5, 2012

Isabel

Buenos días, tenemos el menú del mes de Junio?? Gracias.

• Posted November 8, 2012

PATRICIA MENJADOR

Hola a tots i totes!

Ja podeu veure les fotos de la festa de Halloween a http://www.vipabutptl.com o http://www.xtec.cat/ceip-marcel-li-moragas/

AGRAÏMENTS

Volem donar les gràcies al centre, a l’equip de menjador, al monitoratge afegit aquest dia com a important soport i, a totes les persones que han col·laborat en aquest esdeveniment, en especial a les cuineres per la seva seva implicació i al grup de mares i pares que han participat voluntàriament dedicant una bona part del seu temps. Sense vosaltres i sense l’acció conjunta amb què treballem, aquest dia no hauria sigut tan exitós.

Salutacions!

Patricia Buitrago Ríos
    VIPABUR-PTL

• Posted November 8, 2012

ana

escribo para felicitar al equipo de comedor por el día de Halloween. Dejé a mi hija a comer y salió muy contenta con todo lo que había organizado. Me sorprende leer ciertos comentarios porque no se corresponden para nada con la realidad que yo veo. Mi hija nunca se han quejado de la comida ni he tenido ningún problema con el servicio.
    Así que por mi parte, felicitar al equipo por la organización del día de Halloween y animarlas a que sigan preparando este tipo de actividades para los niños.