Us comuniquem que ha estat ampliat el termini per demanar i otorgar la beca Víctor Valdés 2013:

Sol·licitud: fins 28/02/2013
Atorgament:28/03/2013

NOTA INFORMATIVA
BEQUES ESPORTIVES
VÍCTOR VALDÉS-CIUTAT DE GAVÀ
Us informem que l’Ajuntament de Gavà ha posat en marxa les BEQUES ESPORTIVES VÍCTOR VALDÉS – CIUTAT DE GAVÀ, adreçades a finançar la pràctica esportiva dels infants gavanencs sense recursos o en risc d’exclusió social. Si hi esteu interessats i compliu els requisits, heu de presentar les sol·licitud a l’Ajuntament de Gavà abans del 31 de gener. Podeu passar per l’AMPA per rebre més informació.
REQUISITS:
Estar empadronat a Gavà.
Tenir entre 6 i 12 anys, complerts.
Estar inscrit/a en:
1. Un club esportiu de la ciutat de Gavà
2. Activitats organitzades fora d’horari escolar per una AMPA o Associació Esportiva Escolar d’un Centre d’Ensenyament.
Complimentar degudament la sol·licitud i presentar-la abans del 31 de gener a l’Ajuntament de Gavà.
Adjuntar la documentació requerida.
Acomplir els requisits sòcio-econòmics establerts: tenir una renda per càpita anual igual o inferior a 7.692€.
DOCUMENTACIÓ:
Les sol·licituds s’han de formular mitjançant imprès normalitzats que es facilitaran a les entitats esportives, als centres escolars o a l’OAC de l’Ajuntament.
Documentació que cal presentar:
1. Sol·licitud de la subvenció correctament emplenada (annex I).
2. Certificat demostratiu d’estar inscrit en una activitat esportiva i import/any de l’activitat (annex II).
3. Rebut del pagament de quotes de la temporada 2012-13 (annex II).
4. Certificat de convivència.
5. Carnet de família nombrosa / família monoparental.
6. Justificants que acreditin ingressos familiars dels últims 3 mesos (annex III).
7. Declaració de la Renda presentada a l’últim exercici o autorització per a que l’Ajuntament de Gavà pugui sol·licitar-la (annex IV).
8. Certificat de vida laboral de les persones majors de 18 anys de la unitat familiar (es pot sol·licitar a la Tresoreria de la Seguretat Social trucant al 901 502 050).
9. Certificació acreditativa de despeses: rebut de lloguer o hipoteca, rebut pagament pensió d’aliments a familiars.
10. En cas de separació, còpia del conveni regulador. Denúncia en cas de no cobrar la pensió establerta.
11. Nº de compte bancari per fer transferència de l’import de l’ajut atorgat.
12. Altra documentació que es cregui convenient.
NOTA: En cas de germans, es presentarà una sol·licitud per germà, però només una còpia de la documentació.
IMPORT DE LA SUBVENCIÓ:
El màxim serà el 90% de la inscripció, inclòs l’equipament en el cas d’inscripció a un club federat, fins a un import màxim de:
100€ clubs esportius
50€ esport escolar