Ahir a la tarda va tenir lloc la signatura del conveni per part del Club de Bàsquet Gavà amb l’AMPA. Aquesta signatura es un pas més en la col·laboració que ja va començar l’any passat amb l’èxit del programa ANEM DE BÀSQUET a l’escola. El club busca fomentar el bàsquet en general i el bàsquet femení en particular. Així doncs, aquest any hem aconseguit que surti un equip sencer de femení del Marcel·lí Moragas que ja s’ha incorporat al grup de nenes del Club a la categoria de pre-mini.

El conveni diu que totes dues entitats es comprometen a dur a terme accions conjuntes per a la difusió de l’esport, la solidaritat i difondre els valors de la nostra escola.

La Junta Directiva del Club de Bàsquet Gavà va destacar l’augment de jugadors i jugadores del Club en els últims anys i la voluntat de molts pares i mares de l’escola i la seva implicació en el Club. Va destacar dels nens i nenes, no només la seva qualitat tècnica, que la tenen tots, sino també la seva qualitat com a persones i profesionals, ja que molts d’ells s’han incorporat com a entrenadors al Club i d’altres col·laboren activament amb totes les iniciatives que tenen lloc al Club.

Estem molt orgullosos dels nostres alumnes i esperem que podem continuar creixent com a persones i esportistes gràcies a iniciatives com la del Club de Bàsquet Gavà.