PILI MELERO / AIDA JIMENEZ  / ESPERANZA CORTES i més…
PROJECTE

Volem crear un AMPA oberta al diàleg i a la col•laboració, perquè pensem que ha de ser un espai participatiu i integrador que permeti que tots aquells pares i mares que ho desitgin puguin parlar, opinar i col•laborar.

Per això, volem organitzar-nos a través de comissions: esports i activitats extraescolars; festes i actes socioculturals; menjador; llibres; roba escolar; comunicació i relacions amb les famílies; delegats/des de classe.

Aquestes àrees de treball faciliten la participació de tothom que ho vulgui, han de permetre estructurar i coordinar les tasques entre els pares i mares, i facilitar les relacions amb tots els agents que intervenen en el dia a dia de l’escola (equip directiu, mestres, monitores de menjador, proveïdors externs, monitors d’activitats extraescolars, etc.).

Tot això perquè pensem que l’AMPA ha de ser part activa de la comunitat educativa, recolzant en tot moment la tasca de l’equip docent i de la resta de professionals que treballen en l’escola, ja que, a la fi, l’objectiu de tots ha de ser el benestar dels nostres fills i filles.

D’altra banda, estem convençuts de que l’AMPA ha de ser un espai integrador per a totes les famílies, nouvingudes i veteranes. Un espai que faciliti la seva adaptació a l’escola i que serveixi de guia per conèixer la nostra comunitat.

Hem d’esforçar-nos, a la fi, per aconseguir que el “nostre” Marcel•lí Moragas sigui un centre de referència en el poble.
CANDIDATURA ELECCIONS AMPA 2011

Presidència: Pili Melero

Vice-presidència: Aida Jiménez Vidal

Secretaria: Esperanza Cortés

Tresoreria: Susana Alcón/Raquel Aleman

Comissió d’esports i activitats extraescolars: Susana Gómez, Pili Melero

Comissió de festes i activitats socioculturals: Sonia Malmierca, Pili Miró

Comissió de menjador: Pili Miró

Comissió de llibres: Esperanza Cortés, Aida Jiménez

Comissió de roba escolar: Susana Gómez, Rosa Nicolàs

Comissió de comunicació i relació amb les famílies: Ana Flores, Pili Melero

Comissió de delegats/des de classe: Susana Alcón.

Tags: ampa