BUTLLETÍ TRIMESTRAL NUM 3:

Ha arribat el final de curs, fem un breu comiat fins al mes de Setembre. Abans volem deixar-vos amb les notícies més rellevants i els esdeveniments que hem impulsat des de l’AMPA en l’últim trimestre del curs

– D’una banda, un any més, i gràcies a la assistència de tots els pares i mares que voluntàriament han col•laborat en la representació de l’obra ” LA *LLEGENDA DE SANT JORDI”, s’ha pogut dur a terme aquest bonic projecte que tant agrada als nens de la nostra escola. No tenim suficients paraules per agrair aquest fet i l’ajuda d’aquestes mares i pares que han col•laborat en la preparació i representació posterior el dia de SANT JORDI de aquesta tradicional llegenda.
– Aquest any s’ha dut a terme la II edició del II Torneig Marcel•lí Moragas, dissabte passat 9 de Juny, amb una participación de 90 esportistes de les escoles públiques Jacme Marc, L´Eramprunyà, Salvador Lluch i Marcel.lí Moragas. Al final d’aquesta jornada esportiva es va obsequiar a tots els participants amb una medalla conmemorativa, fruita i aigua.

– Un any més, i malgrat totes les retallades que estem patint en l’educació pública, pensem que era molt important seguir impulsant la celebració de la festa de final de curs tradicional de la nostra escola que any rere any congrega a pares i mares amb els seus fills, i que gaudeixen moltíssim, tant com els alumnes d’aquest dia.

– Des de l’AMPA i juntament amb la direcció de l’escola hem fet un pas més en l’impuls de la socialització. Ja som una escola socialitzada i volem ser-ho en un percentatge més alt, ja que pensem que els avantatges a nivell ecològic i econòmic d’aquesta opció són moltíssimes.

– Hem dut a terme la reunió de la I Comissión de Delegats de l’escola. L’AMPA i els delegats de les classes de tots els cursos van dur a terme una reunió on es van posar sobre la taula problemes, comentaris, suggeriments i altres assumptes que intentarem tractar i entre tots solucionar el que puguem, a més de compartir impressions.

– Les concentracions i accions fetes per evitar el tancament de la línia de P-3 de la nostra escola, van donar els seus fruits i entre tots hem aconseguit que una cosa que ens semblava molt injusta, sortís com tots preteníem i lluitàvem. Una vegada més, cal donar les gràcies a tots els pares de l’escola, els pares implicats, el centre i altres associacions que ens han recolzat i com no, a les autoritats territorials competents que han evitat aquest tancament.

– Des de l’AMPA i mitjançant dos fedetarias que s’han encarregat de la recollida de signatures en contra de la supressió de la Sisena hora, hem col•laborat amb la iniciativa parlmentaria que ha creat la Federació d’AMPAS, la FAPAC, en protesta per l’eliminació de la Sisena Hora a les escoles públiques, mentre que les escoles concertades, subvencionades també recordem amb fons públics, poden seguir mantenint aquesta hora escolar. El 21 de juny la FAPAC presenta un total de 62.244 signatures al Parlament de Catalunya per portar-les a tràmit.

Recordar-vos que el proper 5 i 6 de juliol farem una ÚNICA venda dels cuadernets i llibres NO socialitzats que els vostres fills/es necesitaran pel proper curs. També no us oblideu de possar el NOM I COGNOMS/ I CURS dels vostres fill/es en el full de pagament (CODI DE BARRAS).
També dir-vos que per gaudir de totes les avantatges de descomptes en els llibres, excursions, colònies, activitats extraescolars, xandalls, bates, etc. Heu de fer efectiu la quantitat de 20€ per família en aquest número de compte:

“LA CAIXA” 2100 3171 04 2200078627
QUANTITAT: 20€
NOM I COGNOMS DELS FILLS/ES I CURS

Finalment, només ens queda desitjar-vos que passeu un feliç estiu a tothom

La Junta

• Posted June 25, 2012

JAVI

Me gustaria saber porque no se han facilitado los codigos ISBN/EAN de los libros de primero en mi caso. Y si en primero me beneficio en algo por pagar la cuota de socialización.

Gracias.

• Posted June 27, 2012

Marta

Hola!

Ja m’ho havien comentat altres pares i avui m’he trobat jo amb el problema.
    A l’intentar fer la transferència per pagar la quota de socialització (70 euros) dels meus fills, no he pogut fer-la.
    A la mateixa web de La Caixa, quan passes de la primera pantalla (import, concepte, etc), i has de confirmar la transferència, no et deixa pq diu “pagament a tercers” i demana un codi “Entitat” (7 nums).
    Si ja heu donat aquesta dada, us demano si la podeu escriure aquí per poder fer les transferències el més aviat possible.
    Si no fes falta cap codi, ja ens explicareu com podem fer les transferències bancàries. Almenys a mí, mai m’havia sortit aquesta pantalla fins ara.

Moltes gràcies!

• Posted June 28, 2012

Marta

SOLUCIONAT!!!

Si la gent vol fer transfer des de La Caixa, ha de fer-la com si pagués un impost “Pagos e impuestos”. Després clickar a “Pagos a Instituciones”, escriure el codi de barres i ja està. No es cobra la comissió d’1,25 eur.
    Recordeu de posar el nom de l’alumne, el curs que farà i si és un únic pagament o el fraccioneu en 2.