SETMANA DE LA IGUALTAT DE GÈNERE

DIVENDRES 6 DE MARÇ: 15.15 HORES

José Antonio Berbel, membre de AHIGE, “Asociación de Hombres por la Igualdad de Género presenta la xerrada:

“CANVIA EL MÓN CANVIANT-TE A TU MATEIX”

Com cada any, al voltant del tema de la igualtat de gènere, us convidem a totes les famílies de l’escola a venir a compartir aquesta xerrada-berenar on veurem com els homes també busquen la igualtat des de la seva masculinitat i com tots junts, podem fer grans coses per l’educació dels nostres fills.

Quina societat vull para els meus fills? Moltes vegades ens queixem de les diferències entre homes i dones que s’estableixen en qualsevol àmbit social, però ara tenim l’oportunitat, i la gran responsabilitat, de canviar les coses. No podem esperar asseguts al fet que canviï el món mentre eduquem a les nenes perquè facin de “mujercitas” de les seves cases i als nens perquè siguin “hombretones” que no ploren.

US HI ESPEREM